نام برنامه : قله اراکوه
گروه کوهنوردی آوا
گزارش صعود به قلل ایران

اطلاعیه / قابل توجه مسئولین بخش های جستجو و نجات استان‌ها انعقاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون با سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر واژه کوهستان یا قبرستان: شاهوار ۱۷.۱۲.۹۷ یخ نوردی دره هملون ۲۸.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ نجفدر به هاره قسمت سوم تصاویر نجفدر به هاره قسمت دوم تصاویر نجفدر به هاره قله برج ۱۰.۶.۹۷ تصاویر قله پاشوره ۲۲.۴.۹۷ دوره نجات فنی دهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمالی تهران برگزار شد خط الراس ریزان.پرسون.اندار.۹۷۰۳۰۱۸ مصوبات نهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران: دهمین شماره گاهنامه «صعود» منتشر شد مصوبات هشتمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران


نام برنامه : قله اراکوه


 


 



نظرات شما عزیزان:

احمدی
ساعت19:46---24 آذر 1391
باسلام خدمت خانم عربگل.در رابطه باارتفاع قله ها بایدبگویم که حدودارتفاع رامیدانم ولی گروه نیازبه یک ارتفاع سنج داردتابتوان دقیق اظهارنظرکرد .

جعفر پور
ساعت22:01---22 آذر 1391
درود به دوستان گروه آوا
برنامه بسیار خوبی بود و از آشنایی با همنوردان گروه آوا و دیدار دوستان از جمله آقایان احمدی و رحمت الهی و عظیمی و...بسیار خوشحال شدم .
آرزوی توفیق و بهروزی برای همه دوستان را دارم.


نادر وثوقی
ساعت22:21---21 آذر 1391
با سلام

از اشنایی با وبلاک و گروه شما بسیار خرسند شدم و از اینکه دوستان خوب خودم را در گروهی پویا دیدم خوشحال شدم و ارزوی سلامتی برای اقای رحمت الهی و اقای احمدی و اقای عظیمی و دوست خوبم اقای حعفر پور و دوستان خوبشان گروه آوا را از خداوند ارزو دارم موفق باشید


نادر وثوقی
ساعت22:20---21 آذر 1391
با سلام
از اشنایی با وبلاک و گروه شما بسیار خرسند شدم و از اینکه دوستان خوب خودم را در گروهی پویا دیدم خوشحال شدم و ارزوی سلامتی برای اقای رحمت الهی و اقای احمدی و اقای عظیمی و دوست خوبم اقای حعفر پور و دوستان خوبشان گروه آوا را از خداوند ارزو دارم موفق باشید


زهرا عربگل
ساعت23:55---20 آذر 1391
سلام . برنامه ی بسیار خوبی بود .یه انتقاد: هیچ زمانی رو برای ناهار در نظر نمی گیرید. اگه حد اقل نیم ساعت رو اختصاص بدید گمان نکنم خللی در زمان بازگشت داشته باشه. پیشنهاد:آقای احمدی اگه امکان داره ارتفاع قله هایی رو که صعود می کنیم رو هم اعلام کنید . از زحمات آقای عسگری و آقای احمدی متشکرم
پاسخ:سلام خانم عرب گل از بابت زحمتی که کشیدید و اظهار نظر فرمودید ممنونم .انشالله که همیشه تندرست و سلامت باشید.اما راجب مبحث ناهار حق با شماست ولی زمانی که ما صعود را اغاز میکنیم ،حدود ظهر به قله میرسیم و چون در فصل زمستان هستیم نمیتوانیم زیاد روی قله بایستیم و باید سریعا ارتفاع کم کنیم تا قبل از تاریکی به پایین برگردیم.به همین خاطر زمان کمی برای ناهار داریم.همان طور هم که قبلا هم بارها گفتم باید مقدار تنقلات و خوراکی که انرژی زیاد و لازم را داشته باشه دم دست داشته باشید از استفاده کنید تا در زمان و مکان مناسب ناهار را صرف کنیم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پاییز 91، ،

نویسنده : روابط عموی گروه آوا تاریخ : یک شنبه 19 آذر 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به گروه کوهنوردی آوا مي باشد.